Berpengkalan di New York State, Amerika Syarikat, terletak di No.14, Wall Street, dan ditubuhkan pada bulan Julai 2003, US Federation Trading Co, Ltd merupakan sebuah rangkaian antarabangsa bersepadu dan syarikat yang merangkumi R & D, pengeluaran, penjualan, simpanan, logistik dan rantaian perdagangan. Syarikat terkemuka dunia, US Federation secara semulajadi menggabungkan e-commerce dan rantai operasi, dan melampaui sempadan ruang dan operasi kawasan.
Pengguna dapat memperoleh pelbagai perkhidmatan yang berorientasikan manusia melalui sistem pengedaran logistik ruang yang dibentuk oleh udara, kereta api, jalan raya dan pelayaran, memanfaatkan kemudahan internet, di mana pun dia berada, yang memanfaatkan sepenuhnya kombinasi daripada tiga rangkaian: udara, tanah dan manusia, dan kombinasi daripada tiga aliran: logistik, wang, dan maklumat.
Dalam rangka untuk membentuk sebuah pasukan operasi dan kumpulan pelanggan yang menyebar ke seluruh dunia, yang ditujukan untuk tujuan "pemandangan antarabangsa, pengedaran global" dan "jenama antarabangsa, pemasaran tempatan", sehingga membina perniagaan edaran global, Syarikat menyepadukan sepenuhnya pelaburan-pelaburan di bawahnya, dan menetapkan fokusnya secara berperingkat menuju pasaran wilayah Asia-Pasifik: dalam Oktober, 2006, "Pejabat Hong Kong US Federation Trading Co, Ltd" ditubuhkan, dan cawangan Hong Kong secara rasmi ditubuhkan pada Januari 2007. Presidentnya Ms Fung Chiàn telah komited untuk kajian dan pembangunan produk-produk kesihatan seperti jus manggis, Noni dan sebagainya, dan menggajikan beberapa pakar pemasaran keturunan Cina sebagai penasihat kepada pasaran, sehingga memudahkan penjualan di Tanah Besar China, dan menyediakan perkhidmatan tempatan untuk pengedar China berasaskan keuntungan.
Objektif Khusus:
Satu tahun untuk edaran, dan disenaraikan di bursa saham dalam tiga tahun. Mencapai pendapatan jualan sebanyak $ 300 juta pada 2010, dan berusaha untuk mencapai $ 350 juta. Untuk menjadi syarikat penjualan yang terkenal di Amerika Syarikat.
Modal Operasi:
Pada tempoh awal pembangunan, Syarikat Federation akan memasuki semua daerah dan bandar di China, dan permulaannya memenuhi tugas edaran; di fasa pertengahan, bertumpu di kota dan daerah, menyebar ke arah bandar-bandar dan persekitaran, dan akhirnya menanam kesetiaan end-user melalui "kesan radiasi"; pada fasa akhir, Syarikat Federasi akan mencapai tujuan pasaran luar negeri, dan memasuki modal antarabangsa untuk melaksanakan operasi modal, untuk menyuntikkan momentum bagi perkembangan yang sihat yang abadi dan Syarikat.
Konsep Operasi:
* Rangkaian udara: Saluran membeli belah online, mencapai kerjasama merentas-industri dan integrasi produk;
* Jaringan daratan: Rangkaian peruncitan dan anak syarikat global yang memungkinkan penyelesaian dana offline, pengedaran dan perkhidmatan selepas jualan;
* Rangkaian manusia: Sebuah rangkaian ahli digabungkan melalui titik-titik garis dan satah, kekal dan membentuk kumpulan pelanggan stabil dan membentuk terminal penjualan yang luas, terus menyepadukan produk unggulan antarabangsa dan domestik, pasaran global dan pengurusan pemasaran khusus, penjualan langsung produk kepada pengguna akhir, memecahkan sambil mengurangkan batas ruang antara jaringan, dan membolehkan lebih banyak produk untuk memasuki pasaran antarabangsa dengan lebih selesa dan lebih cepat. Merupakan kumpulan perniagaan internet global, membina platform membeli-balah online paling profesional global, membina online shopping di Internet, membina kualiti saluran pemasaran antarabangsa berkeupayaan tinggi, dan memberikan waktu lebih selesa dan perkhidmatan berkualiti tinggi kepada syarikat dan individu dalam hal modal, logistik, penyebaran maklumat, integrasi dan pengurusan organisasi. Setakat ini, Syarikattelah mencipta sebuah keajaiban dalam lingkaran perniagaan, dan menarik perhatian daripada negara di seluruh dunia.
Karakteristik mode operasi US Federation (berbanding dengan mod operasi tradisional)
1. Bagi syarikat, penglibatan orang tengah dikurangkan maka kos operasi dapat direndahkan;
2. Memecahkan had ruang penjualan melalui pengagihan melalui internet, mengukuhkan saluran jualan berkelajuan tinggi dan megambil peluang daripada kelebihan itu;
3. Suatu hubungan yang mantap terjalin di antara pengguna dan syarikat, yang akan mengunci pengguna dan mendapatkan kumpulan pengguna akhir yang tetap;
4. Membolehkan pengguna terlibat di dalam jaringan edaran secara sukarela dan kesaksamaan, merubah penggunaan pasif kepada penggunaan aktif, merangsang keaktifan dalam penggunaan, melindungi hak dan manfaat pengguna serta mencapai nili tambah dalam penggunaan menerusi pembentukan komuniti yang berminat dengan mereka;
5. Membentuk satu saluran pemasaran internet yang terbuka bagi membuka pasaran untuk pelbagai produk, mengambil alih saluran penjualan dan memperbaiki nilai saingan antara syarikat;
6. Mengambil inisitif untuk membentuk jalinan dengan pengilang-pengilang dalam penjualan produk, memacu kitaran ekonomi yang baik, dan menyokong pembangunan sosio-ekonomi. Cara terbaru penjualan oleh Syarikat Federasi menggabungkan peruncitan offline dan e-commerce, mencapai kombinasi organik di antara "realiti" dan "maya" dan menghubungkaitkan di antara barangan online kepada peruncitan offline melalui pengguna yang saling melengkapkan antara satu sama lain tetapi tidak bergantung sesama yang lain, mencapai situasi menang-menang antara syarikat, pengilang dan pengguna, merangsang keaktifan pengguna dalam penggunaan produk, dan memacu pertumbuhan ekonomi.
No comments:
Post a Comment